لوازم شما چقدر دوام می آورد؟ (راهنمای خرید)
نوشته شده توسط : زیبای پنهان

 

پس از اینکه از پس خرید و نصب یخچال جدید برآیید ، ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه مدت قبل از مراسم بعدی یخچال بعدی شما می گذرد. شاید نیاز باید زمان خرید به یک سایت راهنمای خرید لوازم خانگی مراجعه کنید.

اگر مانند یک عضو متوسط ​​CR هستید که از ما سال کرده اید ، تصور می کنید که هر وسیله اصلی جدید حدود 10 سال دوام خواهد داشت. سایمون اسلاتر ، مدیر دستیار تحقیقات سنجش در CR می گوید: "انتظارات مصرف کننده از وسایل اصلی به طور چشمگیری سازگار است."

تولیدکنندگان تمایل به توافق دارند. ما از سازندگان بیش از 20 مارک س askedال کردیم و اکثر آنها می گویند لوازم آنها باید حدود 10 سال دوام داشته باشند. (بعضی از آنها نمی گویند.) مارک های خاصی ادعاهای بسیار جسورانه تری در مورد طول عمر دارند. Miele ، که خود را به عنوان یک برند لوکس معرفی می کند ، و Sub-Zero / Wolf ، سازنده قطعات آشپزخانه آشپز آشپز ، ادعا می کنند 20 سال است. Speed ​​Queen ، ادعای ماشین لباسشویی که به عنوان تجاری درجه یک تولید می شود ، 25 سال ادعا می کند.

اما فقط به این دلیل که تولید کننده می گوید محصولش باید 10 ، 20 یا 25 سال دوام داشته باشد ، به این معنی نیست که این سال ها بدون دردسر خواهد بود. داده های ده ها هزار عضو CR در نظرسنجی های عمده ما در سال 2018 حاکی از آن است که در 5 سال اول بسیاری از مشکلات برای هر دستگاهی برطرف خواهد شد ، همانطور که در آماری که در زیر برجسته کرده ایم می بینید.

آیا به ضمانت نامه تمدیدی نیاز دارید؟

برای انتخاب لوازم خانگی اینکه بخواهید ضمانت نامه تمدید شده ای برای پوشش یک دستگاه فراتر از ضمانت استاندارد تولید کننده یک تا دو ساله خریداری کنید ، به تحمل شما در برابر خطر بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر در مورد قابلیت اطمینان

چه کسی معتبرترین لوازم را تولید می کند؟چرا قابلیت اطمینان لوازم خانگی اهمیت دارد

رایج ترین مشکلات و تعمیرات لوازم خانگی

تشخیص مارک اصلی از تقلبی زمان خرید لوازم خانگی اهمیت زیادی دارد. شما باید اندازه گیری کنید که احتمال شکستن دستگاه در مدت زمان ضمانت طولانی و اینکه آیا هزینه ضمانت از هزینه تعمیر بیشتر است.

ما پیش بینی می کنیم که حدود 25 درصد از کل یخچال ها ، به عنوان مثال ، پس از انقضا ضمانت یک ساله معمولی ، احتمالاً طی سالهای دو تا پنج با مشکل روبرو می شوند. اما اطلاعات ما نشان می دهد که متوسط ​​هزینه تعمیر 162 دلار است - همان هزینه متوسط ​​ضمانت نامه طولانی. بنابراین اگر مشکلی پیش آمد ، شستشو است و اگر اینگونه نشود ، هدر دادن است.

اما اگر به احتمال زیاد برای ضربه خوردن با زرق و برق قبض تعمیر یخچال نگاه کنید ، حتی کمتر می توانید پول خود را از ضمانت نامه تمدید دریافت کنید. کمتر از 1 درصد اعضای ما که بین سالهای 2008 و 2018 یخچال خریداری کرده اند ، 500 دلار یا بیشتر قبض تعمیر داشتند.

در اینجا داده مبتنی بر داده وجود دارد که دسته بندی های مختلف لوازم خانگی را چقدر مشکل نشان می دهد و کدام نوع لوازم خانگی از کدام مارک ها بهترین شرط بندی شما هستند - و بدترین حالت.





:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: